Законом України «Про захист прав споживачів» встановлюються права споживачів та механізм їхнього захисту.

Так, згідно з Додатком №3 Постанови КМУ №172 від 19.03.1994 р. «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню, зокрема, продовольчі товари, предмети сангігієни, парфумерно-косметичні вироби.

 

Повернення таких товарів можливе у разі виявлення товару неналежної якості чи невідповідності замовлення.

Товаром неналежної якості є товар зі строком придатності, що минув. Також продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару – якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.

Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра.

До товару або посилки необхідно додати чек або накладні товари, які підтверджують покупку в нашому магазині. Відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення.

Товари, які вже були в користуванні – обміну та поверненню не підлягають.

Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної або неналежної якості будуть повернені покупцеві протягом 1-3х робочих днів з моменту отримання товару в магазині або на складі Перевізника на розрахунковий рахунок або картку Клієнта.

Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/с, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу info@pastrychef.com.ua та вказати в Темі листа”. Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.

За більш детальною інформацією зверніться до нашого менеджера.